S čím potřebujete poradit?
Platbu jsem provedl/-a, ale systém platbu nezaznamenal
Při platbě kartou se provede úhrada okamžitě. Při platbě na účet
je nutné dodržet variabilní symbol a poté se platba spáruje obvykle
následující pracovní den (pokud neplatíte ze stejné banky, kde je připsání platby také téměř okamžité).
Pokud jste platbu odeslali a trvá to déle než je uvedeno, kontaktujte nás na e-mail podpora@cyberkey.cz.
Pokud jste platbu odeslali a trvá to déle než je uvedeno, kontaktujte nás na e-mail podpora@cyberkey.cz.
Mohu si objednávku vyzvednout ihned v sídle společnosti?
Naše strategie a logistika bohužel neumožňuje tento způsob odběru. Je nutné zvolit z nabízených
typů dopravy.
Mohu změnit objednávku?
V okamžiku odeslání objednávky je objednávka závazná a provádět změny v ní
lze pouze ve výjimečných případech.
Pokud chcete provést změny v objednávce, můžete nás zkusit kontaktovat na e-mail podpora@cyberkey.cz, ideálně co nejrychleji po vytvoření objednávky.
Pokud chcete provést změny v objednávce, můžete nás zkusit kontaktovat na e-mail podpora@cyberkey.cz, ideálně co nejrychleji po vytvoření objednávky.
Mohu objednávku zrušit?
V okamžiku odeslání objednávky je objednávka závazná a v okamžiku
objednání je uzavřena závazná kupní smlouva.
Objednávku lze zrušit pouze ve výjimečných případech bezprostředně po vytvoření objednávky. Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte nás na e-mail podpora@cyberkey.cz. V okamžiku odeslání objednávky k Vám již zrušení rozhodně není možné.
Objednávku lze zrušit pouze ve výjimečných případech bezprostředně po vytvoření objednávky. Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte nás na e-mail podpora@cyberkey.cz. V okamžiku odeslání objednávky k Vám již zrušení rozhodně není možné.
Co se stane, když objednávku nepřevezmu?
V okamžiku odeslání objednávky vzniká závazná kupní smlouva, v rámci které
jsou smluvní strany vázány určitými povinostmi.
Nový občanský zákoník stanoví v § 2159 povinnost kupujícího převzít objednané zboží při dodání:
§ 2159 odst. 1 občanského zákoníku: Dodá-li prodávající věc na místo určené kupujícím, převezme kupující věc při dodání; v ostatních případech převezme kupující věc při prodeji.
Pokud si kupující nepřevezme objednané zboží, jedná se o porušení smlouvy, za které je prodávající oprávněn požadovat úhradu vzniklých nákladů:
§ 2913 odst. 1 občanského zákoníku: Poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.
Obvykle se snažíme zákazníkům vyjít vstříc, protože se mohou vždy naskytnout určité okolnosti, které Vám znemožní zásilku převzít a proto požadujeme zaplatit pouze poštovné, které za Vás musíme také uhradit přepravci. Naše náklady jako práci našeho personálu a další vzniklé náklady za Vás přebíráme my.
Samozřejmě v případě, že jako zákazník nejste ochotni se s námi domluvit, jsme poté nuceni po Vás také požadovat také veškeré vzniklé náklady.
Nový občanský zákoník stanoví v § 2159 povinnost kupujícího převzít objednané zboží při dodání:
§ 2159 odst. 1 občanského zákoníku: Dodá-li prodávající věc na místo určené kupujícím, převezme kupující věc při dodání; v ostatních případech převezme kupující věc při prodeji.
Pokud si kupující nepřevezme objednané zboží, jedná se o porušení smlouvy, za které je prodávající oprávněn požadovat úhradu vzniklých nákladů:
§ 2913 odst. 1 občanského zákoníku: Poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.
Obvykle se snažíme zákazníkům vyjít vstříc, protože se mohou vždy naskytnout určité okolnosti, které Vám znemožní zásilku převzít a proto požadujeme zaplatit pouze poštovné, které za Vás musíme také uhradit přepravci. Naše náklady jako práci našeho personálu a další vzniklé náklady za Vás přebíráme my.
Samozřejmě v případě, že jako zákazník nejste ochotni se s námi domluvit, jsme poté nuceni po Vás také požadovat také veškeré vzniklé náklady.